Nieuwscategorie:

Publicatiedatum: 29-03-2016

Opzeggen lidmaatschap



Opzegging van het lidmaatschap bij minderjarigen dient uiterlijk 31 mei van het lopende verenigingsjaar schriftelijk te worden doorgegeven, aan de ledenadministratie, Postbus 274, 5140 AG Waalwijk.

Vanaf 18 jaar kan via: ledenadministratie@hockeyclubwaalwijk.nl, de opzegging worden doorgegeven. 



Vermelden: 

•          de datum van opzegging

•          naam en achternaam

•          geboortedatum

•          volledig adres, e-mailadres

•          reden van opzegging, team waarin gespeeld is 

•          bij minderjarigen handtekening van ouders/verzorgers.

 

Er wordt binnen veertien dagen een bevestiging van de opzegging verstuurd. Geen bevestiging betekent dat er geen opzegging is ontvangen. Let dan ook goed op, of de opzegging wordt bevestigd. 

Mondelinge afmeldingen of afmeldingen die worden gedaan bij andere personen dan de ledenadministratie worden niet in behandeling genomen.

Indien na 31 mei zonder zwaarwichtige reden (ziekte of privéomstandigheden, studie elders) bij hockeyclub Waalwijk wordt opgezegd, is men toch verplicht te betalen voor het lopende of nieuwe seizoen. 




 

Share by: